fredag 24 mars 2017

Dagis-killen

Imorse var det så sött...
När jag lämnade på dagis☀️🌷
Felix kusin går på en annan avdelning på dagis och idag började Felix halv elva och möter sin kusin på gården😀
Dom får syn på varandra och springer mot och kramar om varandra och sen säger Felix kusin - hej lelix, vill du komma hem till mig och leka idag?
-JAAA säger Felix glatt 😀
Jag får såklart förklara att de inte går idag utan en annan dag 😅😀 men så söta dom var när dom styrde snacket!!! 😍


Igår fick Felix leka med sin andra kusin medan jag var och färgade håret👌🏼💁🏽
Så äntligen kom jag iväg dit.
Har fått boka av det flera gånger pga magsjukor och förkylningsastma för den lilla 😓

Har en lista att gå efter.
En "to-do-lista".
Skriver ni också sånt ni vill hinna med på åren och när de ska utföras osv?😀

Inga kommentarer: