onsdag 26 april 2017

En IKEA sväng by myself

Idag fixade jag barnvakt några timmar.
Bara vara själv och strosa i affärerna😀
Jag behövde åka till IKEA och inhandla lite saker.
Jag är så trött på våran hall.
För det
1a: så är hallen pytteliten (vet inte hur man tänkte när man byggde den)🤔🤔
2a: sitter en vägg mitt i hallen (troligtvis för att vara stöd till trappan)?? 😩
3:e så får man aldrig plats med något och den är svår städad (och kommer alltid att vara de tills väggen är väck och en balk monteras dit) that's life 😬
Men nu idag köpte jag en hylla att förvara skor i.... sen har jag ju andra hängare att sätta dit! Så trist att städa hallen och där vill man ju att de ska se välkomnade ut ju😀


De fick bli en snabb sallad i bilen med dressing och mineralvatten😀 än så länge har jag varit duktig på maten👍🏼 ikväll orkade jag inte ens äta upp sambons hemmagjorda järpar med gräddsås till 😜

Just nu i vår hall:
Ser så hemskt ut😩😩😩
Och trångt och massor skit som ställs dit bara.
Usch och fy!😜
Just nu kommer de bara att ordnas med ny möbel och hängare.
Väggen får väntas att fixa med.
Den tar vi i samma sväng som vi ändå måste riva ur allt och isolera och fixa en bra grund (som vi håller på att göra i hela nedervåningen)😅😅😅 hittills har vi bara hunnit med två rum. Men det är ju alltid något när man har smått👶🏼


Cooling William som tog en fin snapchat😍😘 tänk att han är 9 år! 


.... och sen kom jag ju hem med en gigantisk klocka ifrån Ikea med.
Har ju alltid velat haft en stor så nu äntligen köpte jag den😍
Hade aldrig någonsin kånkat på den om jag hade med mig Felix 😂
Han går ju alltid bananas på affärer😬


Igår blev vi hembjudna till Felix kompis på eftermiddags lek och dom lekte för fulla muggar 😀 Felix hade knappt tid att äta mellis som alltid när han kommer till folk🙈


Hoppas man gör några ryck imorgon!
God natt till er ❤️😴

Inga kommentarer: