torsdag 27 april 2017

Swwwwiiich

Den här veckan har verkligen gått i rullande fart! Så gör ju alltid ledigheter 😉
Men vi har gjort mycket nytta.
Jag tycker det är stressigt hemma att ibland hinna med när filuren Fille-bus vill hitta på annat☺️ alltid så extra busig när man är ledig också.
Han gillar ju dagis, att leka med kompisar och så😋 ja hinner ibland inte återhämta mig efter dessa helgpass!
Man känner sig alltid så trött och vill gärna sova längre än ungarna 😩 de funkar liksom inte på de viset! 



Idag är det premiär att hänga ut tvätten😀
Super gott luktade det verkligen! 
Rabarbern är påväg upp så snart ska de bakad rabarberpaj i både orginalrecept och lchf 😍☺️


Min lilla filur Felix som var ute och jobba i trädgården 😘😘 han tog en paus i sandlådan och blev tokig när vi skulle in och käka lunch 😅




Underbart med alla vårblommor som växer här på vår mark 💗🌸
Jag älskar verkligen alla slags tecken på vår gård.
Dom är inte många men fy så fint😍


Lunchen fick bli en snabb kyckling med tsatsiki och sallad☺️ de går ganska bra nu👍🏼 hållit på städa,planera och fixa en massor här hemma och nu vaknad de helg jobb hela helgen lång 😴

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så mysigt ni har det, härligt att se din lille kille vara så glad i att leka:) Minns de där åren när mina små var som han. Idag är det mest sitta på sitt rum som gäller med stängd dörr :) Ha en fin helg! Kram

Fröken M sa...

Rabarber är ju så himla gott !!
Jag brukar koka egen saft - det är smaken av sommar på flaska det :)