lördag 24 juni 2017

Trevligt midsommar firande

Igår var det dags för lite firande av vårt svenska tradition midsommar 💛🇸🇪💙🥂🍾😎🎂🍓🌸☀️ och tur med vädret hade vi även om regnet kom lite senare.
Gjorde en gå-bort-present med lite allt möjligt i 😁 roligt att ge presenter tycker jag✌🏼😋


Gjorde en hemmagjord snabb krans med trädgårdens blommor med 🌸🌺 i lila, vitt och rosa. Själva kranshållningen tog jag och gjorde av en gren sen tejpade jag blommor runt med svart tejp. Den blev bra ändå för Att vara en stressig sådan krans... rosor, hundkex, brudslöja, stjärnflocka och någon lila blomma jag aldrig minns namnen på🍃




Jag köpte denna klänning förra året som var tänkt att ha då i fjol men då var man lite rundare kanske? 🤷🏽♀️ hihi!
Så i år fick de bli den istället 👗
Här är grabbarna och Felix skulle ha med sig en flagga på kortet givetvis 🇸🇪




Vi åkte ned med barnen så dom fick dansa kring midsommar stången 💃🏽🕺🏽 Felix tyckte det var skojigt att dansa och kollade intensivt på alla 😀




Lite plock och drink när vi kom hem till vännernas hus 😁🥂🍾



Sen vad det grillning på gång och de vart riktigt mumsigt de där😍👍🏼





Malin är duktig på baka så de blev efterrätt och även tårta och kaffe 🎂☕️ mumsigt värre!! 





Tack för ett ännu fint midsommar firande 💖

Inga kommentarer: