fredag 18 augusti 2017

Zeta trädgård

Idag mot eftermiddagen åkte vi mot Stockholm för att göra ett besök på Zeta handelsträdgård 😍 har ni varit där?
Om inte åk dit😄👌🏼 är verkligen i himmelen när man går där och strosar bland alla hörn och till och med många blommor man inte upptäck förut och av olika sorter och färger ☺️




Jag köpte en underbar mörklila ros som doftar såååå gott💜💜💜
Hehe, sen köpte jag massor med.
Visar er imorgon med den riktiga kameran som jag glömde hemma☹️
Fast så i efterhand så hade jag inte riktigt tid att fota så mycket som jag ville....
Hade fullt upp med att checka allt 😏



Tur Felix fick stanna hemma för nu går han verkligen bananas i affärerna😫😏😅 William haka på men han tyckte inte om att kolla på blommor så mycket😋
Vi skulle ändå till min vän efter och de var hans stora höjdpunkt 🤗




Ja, man lär ju uppleva för att förstå😍 




Dom har ett trädgårdscafe som ska prövas nästa gång vi besöker Zeta igen 😁







Ha en fin kväll! 😘😘😘 kram Jannice 

Inga kommentarer: