tisdag 21 november 2017

ORKA

Ursäkta min till och från frånvarande här ifrån....
Jag ÖNSKAR jag verkligen kunde ha denna energi och skriva bloggen och läsa era.
Men just nu är inte energin på topp....
Vissa dagar har man energi och dagarna efter kan man ligga "utslagen"...
De är jobbigt att man har blivit drabbad av denna uttmattningsdepritionen....
Hade jag varit smart hade jag sett de för flera månader sen....
Min semester i somras låg jag typ och sov i stort sett..
Ingen ork....
Sen när jag börja jobba igen så brast det.
Allt brast, en panik ångest, chock mm...
Försöker jobba ifrån den för det är sjukt jobbigt att vara såhär...
Vill inte att någon ska utsätta sig för det jag går igenom....
Hur kan man bli så jäkla trött av utmattning???


Lite dagar i bilder den senaste veckan...
Annars har jag inte gjort så mycket...

Jag orkar inte alltid vara perfekt eller bra.
Jag orkar inte klä på mig,
ibland orkar jag inte duscha mig, vill ligga kvar, dra täcket.
Såååå hemskt men sant!
Jag tror ändå det går och rätt håll?

Inga kommentarer: