måndag 6 november 2017

STEAM HOTEL


Innan jag blev sjukskriven bokade vi hotell på Steam Hotel i Västerås för sambons 30års dag!
Jag var först inte pepp på att åka nu för några dagar sen men när vi väl var där gick de bra.

Men Tobbe var dock den som ville hitta på massor saker..
Jag var mest trött.. Brukar vara tvärtom.
Men det är väl så när man inte är helt hundra?


Vi tog ett sleep well rum utan fönster.
Sambon fick välja.
Nästa gång väljer vi med fönster om jag får bestämma ;)
Men kolla in badrummet...
Snyggt!



Men ett underbart fint hotell, men mycket härliga färger, trevlig personal, bra service med mera.
Vi åt första kvällen entrecote, rödvinsås,bea, pommes och sambon tog en burgare med tillbehör på hotellets resturang. Jag tyckte de var så gott och mysig miljö.
Stora kristallkronor, en fin inredning och färger att bara blicka sig in i.



Dagen efter strosade vi runt på Erikslund shoppingcenter och sedan åt vi en mumsig middag på Bistro Gränden. Jag tog Oxfilé med sötpoatis och bea, glas rött vin favort ripasso italiensk vin, sambon tog en bookmaker som han tyckte så mycket om.
Dit måste vi tillbaka till igen när jag fyller år. Vi gillade verkligen detta ställe.


Jag slocknade alltid först och vaknade alltid först vid 4 på morgonen i min dagliga rutin numera...
Man blir så fruktansvärt trött... zombiekänsla varje dag! :)
Men kul hade vi även om jag tycker det är jobbigt att vistas bland folk just nu.

De var en toppen helg även om jag var lite tråkig och trött...
Slocknade på soffan när jag väl kom hem sen, hehe :)
Idag har jag varit hos doktorn och fått ny sömntablett.
Jag hoppas den gör susen.
För som det är just nu sover jag kasst och vaknar alltid 3-4 ggr per natt :(



2 kommentarer:

Mor sa...

En otroligt stilig 30 årig sambo OCH vilket härligt hotell. Där bor vi för att få fira nästa 30 åringar.
Gumman hoppas att tabletterna är bra men kanske bra att be läkaren om intyg att nattjobb måste plockas bort.
Kram mor 😘❤️🎈

Sarah sa...

Ja kan tyvärr inte se bilderna :/ Va roligt att ni kom iväg iaf o hoppas du mår bättre snart :)


Kram