onsdag 21 februari 2018

Sportlovet fortsätter...

Halva sportlovet har gått och det är skönt med lite ledigt och sov-morgnar.
Men ändå ska dom upp tidigt och kolla på tv eller spela tv spel.

Var väldigt trött så när jag lämnade Felix så knoppade jag i sängs i någon timma till...
Så trött efter helgen så.
Igår var vi på jakt efter present till barnens kusin som fyller 6 år.
Efter en liten besvikelse eller ledsamhet efter lördagens shopping som William tyckte, så var det viktigt att göra något för just honom.
För det är lätt att bli ledsen, besviken eller känna sig utanför har jag märkt.
Vi hittade på present till Alicia och köptes det en ratt och pedal till Xbox one samt spel.



Om exakt 1 månad igår så fyller jag 30 år....
Jag funderar på ha något i den svängen jag fyller år.
Någon fest vore skoj..
Om jag orkar dvs..
Eller så bjuder jag till sommaren någon gång?
Hm, svårt det där...
Haha, egentligen vill jag inte fylla år ;)
Sambon sa.. Bra då kan vi ha en fest ihop med vänner....
Jag sa att jag vill gärna bjuda min släkt och vänner.
Men sambon vill bara bjuda sina vänner...
Haha, vilket dilemma detta blev...
Vi får se...
Vill helst inte fylla år längre, haha..

Inga kommentarer: