fredag 2 mars 2018

Enfärgade mattor

Jag är mycket fast för enfärgade mattor...
Nu köpte jag en födelsedagspresent åt mig själv....
En i mörk grått.... SJUKT snygg...
Tänkte köpa den ljusrosa med för den var också snygg..
Men den passar nog bättre hos mamma och pappa när dom ska flytta...
Hon är ju en rosa kvinna :)

Iaf fanns den i mörkgrått, Ljusgrå, ljusrosa och vitt..
Den vita var också fin men inget när man har små barn.
Egentligen vill jag ha en CC matta men denna var ju typ samma och för billigare peng..

Fick ge 2000 spänn...
Passa på de är medlemsresa på dessa nu :)

Lägger upp en bild sen när jag orkat packat upp den..
Är slut idag...
Trött efter hela familjen utan jag insjuknade i magsjukan.

(HOPPAS JAG SLIPPER)...

Matta Blanka, 170x230 cm, ljusgråMatta Blanka, 170x230 cm, gråMatta Blanka, 170x230 cm, ljusrosaMatta Blanka, 170x230 cm, vit

Inga kommentarer: